دندان - پرسش 474

• تصویر کاربر Amin پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 3 ماه پیش) مشکلات دهان و دندان
    سلام
    علتش چی میتونه باشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمود رضا نمدچی - دکتر مهیار پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸( 3 ماه پیش)

امین جان سلام
      علائم عفونت هست به دکترتون مراجعه یک رادیوگرافی PA ازش بگیرن
      یا درمان ریشه مجدد
      یا جراحی رزکسیون همراه با درمان ریشه مجدد انجام دهند
      یادتون باشه راه درمان یشما انتی بیوتیک نیست

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

شما از طریق سیستم هوشمند پرسش و پاسخ آنلاین دندانپزشکی در این صفحه میتوانید  مشاوره دندانپزشکی دریافت کنید و :

سوال های خود را دقیق ، صریح و با ذکر تمامی جزئیات مورد نیاز مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمایید.

پاسخگویی به سوال های شما بر اساس نوبت ارسال سوال ها و در بازه زمانی مشخصی صورت می پذیرد.

با رجوع به صفحه مطرح کردن سوال پزشکی (همین برگه ) در قسمت پیگیری سوال ها ، کد رهگیری را به صورت کامل و صحیح با فرمت ارسالی وارد نموده و تامل نمایید تا پرسش شما در سیستم جستجو شده و پاسخ را دریافت نمایید.

در صورت هرگونه مشکل با مطب تماس گرفته و اعلام ایراد بفرمایید.

شما دندانپزشکان عزیز ؛ برای پرسش در مورد مشاوره کلینیک های دندانپزشکی و درخواست مشاوره و همچنین سوال در مورد کلاس های آموزش دندانپزشکی فقط و فقط از طریق تماس تلفنی پیگیری بفرمایید. این بخش مخصوص بیماران عزیز است.

از حمایت شما عزیزان سپاسگذاریم

سیستم پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی