جراحی دندان عقل - پرسش 184

• تصویر کاربر Hilda دوشنبه ۱ بهمن ۹۷( 6 ماه پیش) جراحی دندان
    سلام
    دندان عقل پایین سمت چپ نهفته که به استخوان فک جوش خورده بود جراحی کردم و 26 روز از جراحی میگذره ، متاسفانه درد در همان ناحیه زیر استخوان فک تا گیجگاه چپ و حتی استخوان بینی درد کشیده میشود و سردرد های شدید دارم و همچنین این درد زیر فک همراه با سوزش و درد زیاد در ناحیه همان جراحی است .و هنوز گرفتگی و ورم لثه وجود دارد .و دکترم گفتند یه قسمتی از لثه گوشت نگرفته و پر نشده ، با وجود مصرف تعداد زیاد ژلوفن همچنان این مشکل وجود داره لطفا راهنمایی بفرمایید .
    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمود رضا نمدچی - دکتر مهیار دوشنبه ۱ بهمن ۹۷( 6 ماه پیش)

سلام هیلدا
      در جراحی دندان عقل متاسفانه هر چقدر عمیق تر باشه و سخت تر خارج بشه عوارض بیمار زیادتر خواهد بود
      از شستشو دهنده های دهان شویه همراه با مسکن های ضد درد و ضد التهاب و محدودیت در باز کردن دهان هنگام گاز زدن لقمه فعلا راه کاره شماست در صورت ادامه دار بودن باید حضورا معاینه کنم

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

شما از طریق سیستم هوشمند پرسش و پاسخ آنلاین دندانپزشکی در این صفحه می توانید به صورت رایگان مشاوره دندانپزشکی دریافت کنید و :

سوال های خود را دقیق ، صریح و با ذکر تمامی جزئیات مورد نیاز مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمایید.

پاسخگویی به سوال های شما بر اساس نوبت ارسال سوال ها و در بازه زمانی مشخصی صورت می پذیرد.

با رجوع به صفحه مطرح کردن سوال پزشکی (همین برگه ) در قسمت پیگیری سوال ها ، کد رهگیری را به صورت کامل و صحیح با فرمت ارسالی وارد نموده و تامل نمایید تا پرسش شما در سیستم جستجو شده و پاسخ را دریافت نمایید.

در صورت هرگونه مشکل با مطب تماس گرفته و اعلام ایراد بفرمایید.

شما دندانپزشکان عزیز ؛ برای پرسش در مورد مشاوره کلینیک های دندانپزشکی و درخواست مشاوره و همچنین سوال در مورد کلاس های آموزش دندانپزشکی فقط و فقط از طریق تماس تلفنی پیگیری بفرمایید. این بخش مخصوص بیماران عزیز است.

از حمایت شما عزیزان سپاسگذاریم

پرسش و پاسخ آنلاین دندانپزشکی