متاستاژ به فک - پرسش ۱۱۵۵

• تصویر کاربر اسماعیل پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹( ۴ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۵ دیگر
    سلام من اسفند ماه جراحی تیرویید پاپیلاری کلاسیک متاستاژ به لنفاد داشتم از مدتی قبل لثه و جای خالی دندان آسیاب جراحی شده متورم بود و گاهی درد می کرد .این را بگویم جراح وسط جراحی دندان متوجه عفونت شده بود . الان بعد ید درمانی تورم لثه و درد آن هم رفته اما بعد تیرویدکتومی در زیر چانه کمی بی حسی دارم و گاهی درد گوش نگرانم فک درگیر شده باشه دکترهایم میگویند خیلی بعید است اما نگرانم چه کنم. جواب سی تی را فردا می گیرم آیا در سیتی مشخص است ?
    1. تصویر کاربر دکتر پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹( ۴ سال پیش)

سلام اسماعیل عزیز
      لطفا دقیقا زمان جراحی های که گفتین رو سریعا برام قید کنین کدوم جراحی اول بود و‌کی و دومی زمانش کی بود

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما از طریق سیستم هوشمند پرسش و پاسخ آنلاین دندانپزشکی در این صفحه میتوانید  مشاوره دندانپزشکی دریافت کنید و :

سوال های خود را دقیق ، صریح و با ذکر تمامی جزئیات مورد نیاز مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمایید.

• در صورت داشتن عکس های رادیوگرافی، OPG و … و یا حتی عکس از ناحیه مورد پرسش در جهت تسریع در یافتن پاسخ مناسب موارد را ارسال نمایید.

پاسخگویی به سوال های شما بر اساس نوبت ارسال سوال ها و در بازه زمانی مشخصی صورت می پذیرد.

با رجوع به صفحه مطرح کردن سوال پزشکی (همین برگه ) در قسمت پیگیری سوال ها ، کد رهگیری را به صورت کامل و صحیح با فرمت ارسالی وارد نموده و تامل نمایید تا پرسش شما در سیستم جستجو شده و پاسخ را دریافت نمایید.

در صورت هرگونه مشکل با مطب تماس گرفته و اعلام ایراد بفرمایید.

شما دندانپزشکان عزیز ؛ برای پرسش در مورد مشاوره کلینیک های دندانپزشکی و درخواست مشاوره و همچنین سوال در مورد کلاس های آموزش دندانپزشکی فقط و فقط از طریق تماس تلفنی پیگیری بفرمایید. این بخش مخصوص بیماران عزیز است.

از حمایت شما عزیزان سپاسگذاریم

۴.۶/۵ - (۷۱ امتیاز)