باز نشدن فک به طور کامل - پرسش 211

• تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 ماه پیش) دندان عقل
    1. تصویر کاربر دکتر محمود رضا نمدچی - دکتر مهیار پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 ماه پیش)

چند حالت میتونه این وضعیت رو ایجاد کنه
      ۱ جای تزریق بی حسی دندان پرشکی
      ۲ عفونت
      احتمال عفونت صفر است
      پس جای تزریق بی حسی که بهش میگن تریسموس ( منطقه را گرم نگه دارین و با حرکات فیزیولوژیک کم کم فک رو باز کنین و از مسکن های NSAID مثل بروفن یا دیکلوفناک هم استفاده کنین)

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

شما از طریق سیستم هوشمند پرسش و پاسخ آنلاین دندانپزشکی در این صفحه میتوانید  مشاوره دندانپزشکی دریافت کنید و :

سوال های خود را دقیق ، صریح و با ذکر تمامی جزئیات مورد نیاز مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمایید.

پاسخگویی به سوال های شما بر اساس نوبت ارسال سوال ها و در بازه زمانی مشخصی صورت می پذیرد.

با رجوع به صفحه مطرح کردن سوال پزشکی (همین برگه ) در قسمت پیگیری سوال ها ، کد رهگیری را به صورت کامل و صحیح با فرمت ارسالی وارد نموده و تامل نمایید تا پرسش شما در سیستم جستجو شده و پاسخ را دریافت نمایید.

در صورت هرگونه مشکل با مطب تماس گرفته و اعلام ایراد بفرمایید.

شما دندانپزشکان عزیز ؛ برای پرسش در مورد مشاوره کلینیک های دندانپزشکی و درخواست مشاوره و همچنین سوال در مورد کلاس های آموزش دندانپزشکی فقط و فقط از طریق تماس تلفنی پیگیری بفرمایید. این بخش مخصوص بیماران عزیز است.

از حمایت شما عزیزان سپاسگذاریم

سیستم پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی