بی حسی چانه بعد از عصب شی دندان پنج پایین - پرسش 461

• تصویر کاربر نیلوفر چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸( 3 ماه پیش) جراحی دندان
    سلام آقای دکتر خداقوت.
    بنده عصب کشی دندان پنج پایین رو داشتم و کمی هم آبسه همراهش.
    بلافاصله بعد از اتمام عصب کشی درد فوق العاده شدی غیر قابل تحمل داشتم
    الان دو روز میگذره و هنوز نیمی از چونه ام بی حسه، خواستم سوال کنم از حضورتون که ایا تا این مدت بی حسی طبیعیه؟ و ایا ممکنه امکان اسیب عصبی باشه و علتش چی هست؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمود رضا نمدچی - دکتر مهیار چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸( 3 ماه پیش)

سلام نیلوفر عزیز
      روند شما عادی نیست ممکن است عفونت عامل این بی حسی باشه چون زیر ریشه دندان پنج در قسمت جلوی ان ( مابین دندان پنج و‌چهار ) سوراخ ععصب چانه ای قراردارد که به چانه و لب پایین شما حس میدهد
      درد طبیعی هست بعد درمان ریشه
      به پزشکتون مراجعه کنین

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

شما از طریق سیستم هوشمند پرسش و پاسخ آنلاین دندانپزشکی در این صفحه میتوانید  مشاوره دندانپزشکی دریافت کنید و :

سوال های خود را دقیق ، صریح و با ذکر تمامی جزئیات مورد نیاز مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمایید.

پاسخگویی به سوال های شما بر اساس نوبت ارسال سوال ها و در بازه زمانی مشخصی صورت می پذیرد.

با رجوع به صفحه مطرح کردن سوال پزشکی (همین برگه ) در قسمت پیگیری سوال ها ، کد رهگیری را به صورت کامل و صحیح با فرمت ارسالی وارد نموده و تامل نمایید تا پرسش شما در سیستم جستجو شده و پاسخ را دریافت نمایید.

در صورت هرگونه مشکل با مطب تماس گرفته و اعلام ایراد بفرمایید.

شما دندانپزشکان عزیز ؛ برای پرسش در مورد مشاوره کلینیک های دندانپزشکی و درخواست مشاوره و همچنین سوال در مورد کلاس های آموزش دندانپزشکی فقط و فقط از طریق تماس تلفنی پیگیری بفرمایید. این بخش مخصوص بیماران عزیز است.

از حمایت شما عزیزان سپاسگذاریم

سیستم پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی