جراحي دندان عقل

بدون نام

دندان عقل

سلام يه هفته است بخيه هاي جراحي دندان عقل سمت راستم را كشيده ام وقتي داخل اينه نگاه ميكنم به جاي بخيه متوجه يك حفره عميق به اندازه سر گوش پاك كن داخل بخيه ميشوم كه انگار بخيه يك قسمت فراموش شده يا پاره شده.. اطراف اين حفره چرك كرده و از داخل دندانم درد ميكند در حالي كه دندان بالايي ام كه جراحي كردم با همين دندان خوب شده است ميشه راهنمايي كنيد چكار بايد كنم؟ دكتر جراحي كه رفتم پيشش انقد سرش سلوغه كه هيچ توجهي به كاري كه كرده نميكنه

• شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۲۸( 6 ماه پیش)
  • وضعیت : بسته شده

دکتر نمدچی

سلام باید دقت داشته باشید زخمی یا ناحیه جراحی که لبه های برش بعد از چند روز ترمیم پیدا نکرده دیگر از روش ترمیم نوع اولیه بسته نخواهد شد ( لازم به ذکر است ترمیم مناطق جراحی شده به سه دسته تقسیم شده : نوع اول در اثر رساندن دو لبه منطقه جراحی شده به یکدیگر با کمک نخ بخیه و نوع دوم اگر به هر دلیلی این نخ پاره بشه یا فراموش کردن بخیه در این ناحیه) و وارد ترمیم از نوع ثانویه خواهد شد که طولانی تر از نوع اولیه خواهد بود پس لطفا صبوری کنید در مورد درد همیشه یاد آور هستم درد بعد از جراحی نشانه سلامت و ایده آل بودن روند جراحی و وضعیت جسمانی خود بیمار می باشد چرا که ترمیم سلولی بافت شامل سه فاز است که فاز اول فاز التهابی با حضور سلول های التهابی می باشد که منجر به درد و‌ تورم بعد عمل خواهد بود که حدودا ۳ تا ۵ روز یا حتی کمی بیشتر طول خواهد کشید که به راحتی با داروهای مسکن قابل کنترل خواهد بود در مورد چرک که اشاره کردید، اگر واقعا چرک و ترشح باشد که نیاز به آنتی بیوتیک دارید ولی معمولا ترشح ناحیه جراحی که اگزودا می باشد با دهان شوی قابل کنترل می باشد. برای بررسی بیشتر می توانید به مطب و یا همکاران متخصص مراجعه نمایید تا حداقل مشاوره حضوری دریافت نمایید.

• سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۲۳( 6 ماه پیش)

شما از طریق سیستم هوشمند پرسش و پاسخ آنلاین در این صفحه می توانید :

سوال های خود را دقیق ، صریح و با ذکر تمامی جزئیات مورد نیاز مطرح نموده و کد رهگیری دریافت نمایید.

پاسخگویی به سوال های شما بر اساس نوبت ارسال سوال ها و در بازه زمانی مشخصی صورت می پذیرد.

با رجوع به صفحه مطرح کردن سوال پزشکی (همین برگه ) در قسمت پیگیری سوال ها ، کد رهگیری را به صورت کامل و صحیح با فرمت ارسالی وارد نموده و تامل نمایید تا پرسش شما در سیستم جستجو شده و پاسخ را دریافت نمایید.

در صورت هرگونه مشکل با مطب تماس گرفته و اعلام ایراد بفرمایید.

از حمایت شما عزیزان سپاسگذاریم

از دکتر بپرسید