سفید کردن دندان با استفاده از خمیر روغن نارگیل

شستشوى دندان با استفاده از روغن نارگیل روش بسیار متداول در قشر سلطنتى کشورهاى اسکاندیناوى مى باشد.

وین پرى، مدیر عامل و رئیس توسعه محصول Greensations (برندى که فقط محصولات کاملا طبیعى مى فروشد) مى گوید:

روغن نارگیل حاوى اسیدهاى چربى است که وقتى با بزاق انسان تماس پیدا مى کنند، به آنزیم هاى سفید کننده دندان تجزیه مى شوند. ترکیب بزاق شما و این اسیدهاى چرب ، یک مولکول اکسیژن تولید مى کند که لکه روى دندان را برطرف مى کند. این رادیکال آزاد که اکسید شده ، یک واکنش شیمیایى ایجاد مى کند که لکه ها را با مسواک زدن و شستشو از بین مى برد و باعث سفید کردن دندان می شود.

اما چرخاندن روغن در دهان به مدت ٢٠ دقیقه، برای همه خوشایند نیست. وین پرى به جاى آن یک دستور خمیر روغن نارگیل را که بسیار هم ساده است پیشنهاد مى کند:

اول یک فنجان روغن نارگیل را گرم کنید تا مایع شود سپس دو قاشق چایخوری جوش شیرین و ۵ تا ١٠ قطره اسانس طبیعى نعناع به این مایع اضافه کنید و مخلوط کنید. این نعناع، خاصیت خوشبو کنندگی و ضد میکروبی دارد و لثه های شما را سالم نگه مى دارد.
لازم بذکر است تمام این موارد زمانى ارزش دارد که روند بهداشت دهان و دندان کاملأ استاندارد رعایت شود ( مسواک ، دهان شویه، نخ دندان) و بیمار گرامى از عادات غلط که به ساختار دهان و دندان آسیب مى رساند،جدأ خوددارى فرماید(سیگار ، مشروبات الکلى، مواد مخدرو ….) ، و از یک سبک استاندارد زندگى (life style) الگو بردارى کند. در این صورت مى توان به استفاده از این تکنیک ها به عنوان فاکتور کمکى براى زیبا سازى دندان ها استفاده نمود.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم