سفید کردن دندان با استفاده از زغال

یک سوال رایج ،در میان همه بیماران گرامى که به صورت روتین درآمده، این است که آیا زغال داراى خاصیت سفید کنندگى و درخشندگى بر روى دندان مى باشد یا خیر؟ در جواب باید گفت هم بله و هم خیر!
خیر ، بدلیل اینکه اولأ: زغال خاصیت سایندگى دارد و در صورت استفاده استفاده حتى یکبار به ساختار دندانى آسیب جدى وارد خواهد کرد( باعث سایش مینا و در صورت تکرار عاج دندانى را از بین خواهد برد).
و بله،بدلیل اینکه این خمیر زغال چوب است که داراى خاصیت سفید کنندگى مى باشد نه زغال معمولى که به صورت اشتباه به جاى زغال چوب فعال (خمیر زغال چوب) به جهت سفید کردن دندان ها از آن استفاده مى گردد.زغال چوب فعال یکى از جدیدترین اصطلاحات پر سر و صداى امروزى است زیرا فواید سم زدایى دارد. معلوم شده که این ماده، یک راه حل خانگى عالى براى سفید کردن دندان ها نیز مى باشد. این دانه ها، بسیار متخلخل هستند و قبل از اینکه باکترى، دندا ها را لکه کند به باکترى مى چسبند. براى رسیدن به نتیجه مطلوب ابتدا زغال چوب را با مقدار کمى آب مخلوط کنید و به آرامى روى تمام سطوح دندان ها بمالید. بگذارید این زغال چوب فعال بمدت ٢ دقیقه روى دندانهایتان بماند و سپس تا زمانیکه تمام زغال چوب از دندان ها پاک شود، دهان را با آب بشویید.
در صورت استفاده از خمیر زغال چوب بهتر است بعد از اتمام روند سفید سازى دندان ها، بطور کامل دهان را شستشو دهید و محتویات دهان را کاملأ خالى کنید و از خوردن این خمیر جدأ خوددارى کنید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)
۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم