مشاوره دندانپزشکی رایگان

مشاوره دندانپزشکی یک بازدید غیر تهاجمی با ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی است که در آن شما می توانید مسائل، نگرانی ها و گزینه های درمان خود را بررسی کنید.

بسیاری از دندانپزشکان ما مشاوره های رایگان را ارائه می دهند، ولى بعضى از آنها در قبال زمانى که براى اینکار اختصاص میدهند، هزینه ناچیزى درخواست میکنند.

اگر روند دندانپزشکى عمده اى را پیش رو دارید، مشاوره گرفتن ایده خوبى خواهد بود، و به دلائلى از اهمیت خاصى برخوردار است. براى کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را دنبال کنید.

بررسى گزینه هاى شما برای امور دندانپزشکی

  • اکثر مشکلات دندانى، داراى راه حل هاى مختلفى است.
  • شما باید رویکرد خود را بر اساس بودجه، سطح راحتی و زیبایى دلخواه خود انتخاب کنید.
  • اگر برنامه ریزی بازسازی دندانپزشکی را انجام می دهید، خواهید دید که گزینه های درمان مستقیم و غیر مستقیم براى آن وجود دارد.
  • یک ترمیم مستقیم، با قرار دادن مواد پرکننده در ناحیه آسیب دیده، دندان موجود را بازیابی می کند.
  • مواد پرکننده دندان در انواع مختلف وجود دارد.
  • شما می توانید یک حفره را با طلا، آمالگام نقره ای، پرسلن، پلاستیک، رزین کامپوزیتی و یا یک آینومر شیشه ای پر کنید.
  • یک بازسازى غیر مستقیم دندان آسیب دیده شامل پرکردن، خالى کردن، و تاج دندان میشود.
  • اگر یک یا چند دندان را از دست داده اید، می توانید ایمپلنت های دندان را انتخاب کنید و یا گزینه های غیر ایمپلنت مانند پروتزهای تکه اى جدا، پل ثابت دندانى، یا پل رزینى متحرکت دندانى را انتخاب کنید.

در طول مشاوره دندانپزشکی ، دندانپزشک شما، به شما کمک خواهد کرد تمام گزینه های موجود را مورد بررسى قرار دهید.

دندانپزشک سوالات عمده اى از شما خواهد پرسید که به شما کمک میکند تا رویکرد مناسب برای رفع نیاز شما مشخص گردد.

نیازى نیست که بعد از مشاوره حتما براى انجام آن برنامه بریزید.

اگر یکی از دندانپزشکانی که به آن مراجعه کردید خدماتی را که شما مد نظرتان است را ارائه نداد ، آن وقت میتوانید به دنبال یافتن گزینه های دیگرى باشید . یافتن دندانپزشکی که مشاوره آنلاین دندانپزشکی و یا مشاوره تلفنی دهد و همچنین مشاوره حضوری رایگان ارائه کند، کار سختی نیست. شما سزاوار مراقبت و درمانى هستید که درخور شما میباشد.

درک کردن روش

برخی از روش های دندانپزشکی بسیار پیچیده هستند. پیش از آن که براى درمان کامل بر روى صندلى دندانپزشکى بنشینید، درک اینکه با چه مسائلى مواجه هستید بسیار اهمیت دارد.

مشاوره ، بهترین زمانى است که شما میتوانید تمام سوالات خود را بپرسید و توضیح مفصلى راجع به چیزى که در حین مراقبت و درمان شما در حال رخ دادن است بشنوید.

در بسیاری از موارد، دندانپزشک می تواند با استفاده از مدل های دندان و نمونه های محصول بصری مفید، به شما کمک کند تا هر مرحله از این روش را بهتر درک کنید.

اگر شما عصبی هستید، این موضوع ممکن است به شما کمک کند تا برخی از تنش ها و یا ترس هاى خود را کاهش دهید.

تشخیص اضطراب در دندان پزشکی

بررسى واجد شرایط بودن شما

مراقبت از دندان ها بسیار شخصی است. هر فرد و هر دندان متفاوت است، و پوسیدگى و یا سن می تواند به شیوه های مختلف اتفاق بیفتد.

یک درمان که برای یک فرد بطور شگفت انگیزى پاسخ داد، ممکن است برای دیگری غیرممکن باشد، هرچند که موقعیت هر دو فرد ممکن است براى یک ناظر معمولى یکسان باشد.

دیگر شرایط بهداشتی خارج از دهان حتی ممکن است بر واجد شرایط بودن شما برای روش های خاص نیز تاثیر بگذارد.

درمورد تمام مشکلات بهداشتی و داروهاى با دندانپزشک خود در جلسه مشاوره بحث کنید، این موضوع مانع از این خواهد شد که شما رویه اى را انتخاب و شروع کنید که نتوانسید آن را به پایان برسانید.

به عنوان مثال: اگر شما مثلا از داروهاى رقیق کنند خون استفاده میکنید، می بایست دارو را در طى دوره درمان کاملا قطع کنید تا مانع از خونریزى بیش از حد در حین روند درمان شوید.

بیماران مبتلا به مشکلات قلبی خاص توصیه می شوند تا قبل از انجام کار دندان ، حتما آنتى بیوتیک مصرف کنند.

اگر شما بیماری قلبی دارید، این را با دندانپزشک خود درمیان بگذارید تا تعیین کند که آیا آنتی بیوتیک برای دوره درمان شما ضروری است یا خیر.

بارداری هم بر روی سلامت دندان هاى شما و هم بر روشی شما انتخاب میکنید تا دندان خود را ترمیم و یا درمان کنید، تاثیر گذار است.

بنابراین، دندانپزشک خود را در مورد هر گونه شرایط یا شرایط مشکوک ، از جمله اینکه اگر شما باردار هستید یا قصد بارداری دارید، صحبت کنید.

ارائه نکات مراقبتى اضافی

مراقبت دندانپزشکی مناسب به نظر ساده است، اما بسیاری از بیماران در مورد عناصر کلیدی مراقبتهای دندانپزشکی خود دچار اشتباه مى شوند.

شما ممکن است هر روز مسواک بزنید، اما متوجه مى شوید که از بهترین خمیر دندان برای نیازهای فردی خود استفاده نمی کنید.

شاید به طور منظم از نخ دندان استفاده کنید، ولى از روش مناسب براى تمیز کردن بخش هاى دندان استفاده نکنید.

  • مشاوره یکی از بهترین زمان ها برای بررسى مسائل مراقبت های دندان پزشکی است.

دندانپزشک شما می تواند اطلاعات و مشاوره ای دقیق را ارائه دهد که به کمک آنها بتوانید از دندان هاى خود مراقبت و نگهدارى کنید. این مساله زمانى که شما در حال انجام یک ترمیم بر روى دندان خود هستید بسیار حائز اهمیت میباشد.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که لبخند تازه شما به قدر کافى مورد توجه و مراقبت قرار میگیرد، ، پس در طى این پروسه شما نه تنها از دندان ترمیم شده خود حفاظت میکنید، بلکه حتى ازایمپلنت جدید خود ، پر شدگى دندان خود، دندان هاى مصنوعى، روکش ها، و دیگر مسائل وابسته نیز محافظت خواهید کرد.

بررسى هزینه های دندانپزشکی

تعرفه خدمات دندانپزشکی 98
تعرفه خدمات دندانپزشکی ۹۸

جدول تعرفه دندانپزشکی سال ۹۸ – لیست قیمت خدمات دندانپزشکی:

تعرفه دندانپزشکی سال 98
تعرفه دندانپزشکی سال ۹۸
  • تعرفه های بالا حداقل هزینه هستند که برای قطعی شدن هزینه حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید.

با هزینه ای ناچیز از داخل خانه مشاوره دندانپزشکی حرفه ای بگیرید!

 

برخی از روش های دندانپزشکی دارای مخارج بالایى هستند.

در جلسه مشاوره، دندانپزشک خوشحال خواهد شد که گزینه های پرداخت را مورد بحث قرار دهد و کارمندان اداری خوشحال خواهند شد اگر بخواهید با نماینده بیمه شما، اگر بیمه هستید، تماس بگیرند تا مقدار بخشى که سهم شما براى پرداخت است را مشخص نماید.

مشاوره دندانپزشکی به شما این دیدگاه را میدهد که چه چیزی در پیش رو دارید و چگونه می توانید آن را ادامه دهید.

شما می توانید با چندین دندانپزشک مشاوره داشته باشید تا دیدگاه خوبی از موضوع و درمان های در دسترس داشته باشید و یا اگر بعد از اولین جلسه متقاعد و مطمئن شدید، میتوانید ادامه دهید و براى انجام آن برنامه ریزى کنید.

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)
۴.۷/۵ - (۱۰ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم