چه مسواکی بخریم؟

مسواک خود را درست انتخاب کنید!

چه مسواکی را برای مسواک زدن انتخاب کنیم :

با تنوع بسیار در شکل،طرح، رنگ و اندازه مسواک ها در بازار روبرو هستیم و گاهی این تنوع باعث سردرگم شدن ما در انتخاب نوع مسواک می شود.

بهتر از در انتخاب مسواک به این موارد توجه کنیم تا انتخابی بهتر داشته باشیم:

– بیشتر دندانپزشکان بر این باور هستند که مسواک ها با برس نرم تر، بهتر می توانند پلاک ها و باقی مانده های غذا ها را از روی دندان های شما پاک کنند.

برس با سر کوچکتر با توانایی دسترسی بیشتر به تمام کنج های دندان بالاخص پشت دندان ها در دهان نیز نکته هائز اهمیتی است که باید به آن توجه شود.

– وقتی به خرید مسواک می روید، مسواکی را بخرید که با آن راحت تر هستید! دسترسی کاملتری به دندان ها و پشت آن ها داشته باشید.

دسته مسواک اعم از ضد لغزش، موج دار … سر برس مستطیلی و یا گرد … و حتی خود شکل برس تنها زمانی مهم هستند که با دهان و چیدمان دندان های شما تناسب لازم را داشته باشند در غیر اینصورت راحتی مسواک در دهان ،دسترسی به همه نقاط و نرم تر بودن برس که قبلا ذکر شد از نکات مهم خرید هستند.

برای تشخیص بهتر مسواک متناسب دهان و دندان خود، به دندانپزشک خودتان مراجعه نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)
۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم