با زغال فعال دندان خود را سفید کنید

با سلام خدمت کاربران عنصری بسیار موثر که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، زغال فعال است. کاربرد این نوع زغال بیشتر در جهت تقویت پوست و مو بوده و همچنین افراد زیادی برای سفید کردن دندان هایشان از خمیر زغال فعال استفاده می کنند.

سفید کردن دندان با استفاده از ذغال

شاید شما هم به طور مکرر، در مورد استفاده از زغال برای سفید کردن دندان ها شنیده باشید. باید متذکر شوم که صحبت از زغالی که برای پختن کباب استفاده می شود نیست، بلکه زغال فعال یک نوع زغالی است که در داروخانه ها و بعضی فروشگاه ها، می توانید تهیه کنید و به صورت تکه های استوانه ای کوچک و یک اندازه می باشد. کاربرد دیگر این ماده همراه با مواد شیمیایی آن به عنوان یک دارو در اورژانس جهت درمان مسمویت ها استفاده می گردد.

اما دلیل استفاده از زغال فعال برای سفید کردن دندان چیست ؟!

دلیل اصلی استفاده از زغال فعال برای سفید کردن دندان‌، ویژگی ترکیبی آن می‌باشد. زغال قادر است ماده تانن را که معمولا در قهوه، چای و انواع مختلف غذاها یافت می‌شود، به خود جذب کند. تانن، یکی از دلایل اصلی لکه‌دار شدن دندان‌ها می‌باشد. در صورت استفاده مداوم از کربن فعال، اثرات آن را تنها بعد از چند هفته مشاهده خواهید کرد.

این روزها تبلیغات زیادی در مورد استفاد از کربن فعال یا زغال در خمیردندان‌ ها و مواد سفیدکننده دندان وجود دارد. بهتر است از خمیردندان های به اصطلاح زغالی و مواد سفیدکننده حاوی کربن فعال شده (زغال فعال شده) استفاده کنید که مورد تایید دندانپزشکان می باشد.

شیوه سفید کردن دندان با زغال فعال:

۱- ابتدا مسواک خود را خیس کرده و سپس به منظور نریختن پودر به اطراف، آن را بر روی یک حوله تمیز بگذارید.

۲- کپسول زغال را باز کنید کمی از پودر داخل آن را بر روی مسواک خود بریزید.

۳- دندان‌های خود را با پودر زغال و به مدت چند دقیقه، مسواک بزنید.

۴- به صورت عادی مسواک بزنید.

۵- دهان خود را کاملا بشویید تا تمام مواد سیاه از دهان شما خارج شوند.

شما همچنین می توانید از مسواک مخصوصی که برس آن از زغال فعال ساخته شده برای سفید کردن دندان استفاده کنید. اگرچه این مسواک هنوز به صورت گسترده در کشور ما مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما باید بدانید که استفاده از آن رو به افزایش می‌باشد. این مسواک که در کشور ژاپن ساخته شده است باعث از بین بردن لکه‌های روی دندان، بوی بد دهان و سفید شدن دندان‌ می‌شود.

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)
۴.۶/۵ - (۱۱ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم