کاهش درد دندان با نعنا

با سلام خدمت تمام کاربران سایت

همانطور که می دانید دندان از استخوان ساخته نشده و از بافت هایی ساخته شده که درجه سختی هر کدامشان متفاوت است.

درد دندان تقریباً به سراغ تمامی افراد میرود و مشخص است که درد دندان میتواند مانع از فعالیت ما شود به همین منظور افراد باید از روش های کاهش درد دندان تا مراجعه به پزشک با خبر باشند

استفاده از نعنا برای تسکین درد دندان :

نعنا مفرح و نشاط‌آور و مقوی قلب است، همچنین مصرف نعنا خون غلیظ را رقیق می‌کند. نعنا تقویت‌کننده معده, رفع‌کننده سردردهای سرد, مقوی قلب و نشاط‌آور است، همچنین جویدن نعنا دندان‌درد را تسکین می‌بخشد.

نعنا تقویت کننده فم (دهانه) معده است و نفخ را از بین می‌برد. برای کسانی که بدون مصرف دارویی بالا می‌آورند خوردن نعنا بسیار مفید است چرا که فم معده را تقویت می‌کند.

نعنا محلّل مواد سرد در بدن است و در رفع میکروب معده بسیار مفید است. مالیدن روغن نعنا بر پیشانی سردردهای ناشی از سردی را از بین می‌برد. البته سردردهای نوع گرم را تشدید می‌کند.

جویدن نعنا دندان‌درد را تسکین می‌بخشد. آشامیدن عصاره نعنا برای رفع درد سینه و پهلو بسیار مفید است و باید عصاره نعنا را با آب گرم و نبات مخلوط کنند و گرم بخورند.

آموزش مصرف :

اگر افراد می‌خواهند از فواید داروهای گیاهی بهره‌مند شوند بهتر است که داروها را با فاصله و به‌مقدار کم مصرف کنند، مثلاً یک لیوان دمنوش نعنا را به دو قسمت تقسیم کنند و هر سه ساعت بخشی از آن را بنوشند. داروها به بدن بار می‌شوند، باید کم‌کم خورده شود تا معده به آن عادت کند.

۳.۴/۵ - (۵ امتیاز)
۴.۶/۵ - (۱۱ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم