درمان لک و پیس با طب سنتی

امروز با ۴ روش کارآمد برای درمان لک و پیس با طب سنتی در خدمت شما هستیم هدف ما در ابتدا پیشگیری و در درجه دوم جلوگیری از پیشرفت و در نهایت درمان است , برای دیدن روش ها به ادامه ی مطلب بروید.

روش اول :

غازیاقی (پنجه کلاغی)
غازیاقی (پنجه کلاغی)

نوشیدن دم کرده غازیاقی (پنجه کلاغی) به صورت روزانه دو بار و همچنین به صورت پخته شده با برنج به عنوان سبزی پلو. در صورتی که دسترسی به غازیاقی تازه دارید مقداری غازیاقی را کوبیده و با دانه خشخاش آسیاب شده به صورت خمیر شبها روی لکه ها قرار داده و روز بعد شست و شو دهید.

گل خطمی بزرگ (خطمی سفید) را به مقدار لازم آسیاب کرده و به همراه مقداری (به نسبت یک سوم) جوش شیرین مخلوط و با آب به صورت خمیر روی قسمتهای سفید قرار داده و پس از گذشت ۱ الی ۳ ساعت بشویید.

روش دوم :

دوری از نور آقتاب و استفاده از سایبان برای صورت و دستکش برای دستها به صورتی که دست ها و صورت با نور مستقیم آفتاب ارتباط نداشته باشند. شست و شوی پوست با آب سرد مخصوصاً در فصل تابستان و استفاده از صابونهایی مانند صابون های گلیسرینه .

روش سوم :

سیاه دانه
سیاه دانه

مقدار ۵۰ گرم سیاه دانه آسیاب شده را با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط و روزانه یک قاشق چای خوری میل کنید. همچنین مصرف جوانه گندم به صورت روزانه به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B و ویتامین E در روند بهبود بسیار موثر خواهد بود.

روش چهارم :

کلم پیچ
کلم پیچ

برگ کلم پیچ را به مدت ۱۰ روز در سرکه انگور خیس کرده و بر روی محل لکه های سفید بگذارید این عمل را هر شب موقع خواب انجام و روی آن را ببندید و صبح روز بعد شستشو کنید.

۴.۹/۵ - (۵۰۶ امتیاز)
۴.۶/۵ - (۸ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم