هر آنچه یک فرد باید در مورد تزریق بوتاکس بداند

هر آنچه یک فرد باید در مورد تزریق بوتاکس بداند را می توانید در این پست بخوانید : چین و چروک صورت یک نشان برجسته از روند تدریجی پیرشدن یک فرد می باشد. با گذشت زمان پوست نازکتر شده و با ادامه روند پیری مقدار الیاف کلاژن ، هیالورونیک اسید ، الیاف الاستین رو به زوال خواهد رفت.

این روند تحلیلی پوست با حضور بیش از حد شخص در مقابل نور آفتاب ودیگر فاکتورهای خارجی از جمله کشیدن سیگار تسریع می گردد. عضلات بیان کننده حالات مختلف صورت هم در ایجاد خطوط را چین و چروک صورت نقش بسزایی دارند. در ابتدا این خطوط در زمانی که فرد حالات مختلف از قبیل اخم کردن و لبخند زدن و خندیدن را از خو نشان می دهد را می توان مشاهده کرد. با گذشت زمان خطوط دینامیک صورت حتی زمانی که شخص هیچ بیانی در چهره اش ندارد هم خود را نمایان می سازد. شل شدن پوست ، کاهش چربی زیرپوستی ، تغییرات بایومتریک از قبیل تخریب استخوانی هم می تواند یکی از دلایل بروز چنین خطوطی در ناحیه صورت باشد.

لازم به ذکر است روند اجرایی تزریق بوتاکس به دو صورت مبتدی و پیشرفته صورت می گیرد

اجرای مبتدی تزریق بوتاکس

اجرای پیشرفته تزریق بوتاکس

 

۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)
۴.۶/۵ - (۸ امتیاز)

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید. می پذیرم